Сервісна служба Максимум
Шановний клієнте! Сервісна служба Максимум завжди готова вирішити Ваші питання щодо якості виконаних-оформлених монтажних робіт нашими майстрами та питання щодо якості, комплектації продукції (будь-який товар в Розхідній/Видатковій накладній Вашого замовлення). Дякуємо, що допомагаєте нам у покращенні якості обслуговування! Якщо у Вас з’являться побажання, скарги або зауваження, звертайтеся у наш відділ сервісного обслуговування:
• Тел. служби: +38 (068) 933-93-70
• Viber: +38 (068) 933-93-70
• Графік роботи: Понеділок-П’ятниця – 10:00-13:00, 14:00-17:00. Субота, неділя – вихідний.
Сервісне обслуговування здійснюється згідно гарантійних умов, описаних в Гарантійному талоні (отримуєте при відвантаженні товару), а також у Видатковій накладній (після підпису Виконавця). Також правила гарантійного обслуговування представлені нижче.
Гарантійне обслуговування клієнта Максимум
Правила гарантійного обслуговування
1. Гарантійний термін експлуатації виробу вказано у Гарантійному талоні. Товар підлягає гарантійному обслуговуванню, ремонту при наявності бланку замовлення з відміткою про дату продажу (розхідна/видаткова накладна на товар), а також наявності правильно заповненого Гарантійного талона та підпису Замовника про прийняття ним гарантійних умов. При невиконанні цих умов претензії по якості виробу не приймаються;
2. Замовник із комплектацією ознайомлений та згідний;
3. Замовник несе повну відповідальність за розміри і конфігурацію конструкцій у разі оформлення замовлення згідно поданих ним розмірів;
4. Доставка товару здійснюється під під’їзд. При умові замовлення даної послуги. Про дату і час доставки Замовника буде проінформовано СМС-повідомленням та/чи повідомленням в месенджері;
5. Збиття, зміна розмірів, розширення пройомів та/чи інші додаткові роботи в рамках компетентності наших робітників по монтажу оплачується додатково в залежності від складності;
6. Наше безкоштовне сервісне обслуговування дійсне лише при нашому платному монтажі продукції. В цьому випадку наш гарантійний термін згідно вимог складає 12 місяців від дати замовлення, що вказана у розхідній накладній, і діє за умови правильного транспортування та зберігання. При самостійному монтажі Замовника, наша гарантія на виріб не розповсюджується, діє лише гарантія виробника (якщо виробником є не ми);
7. При здійсненні підрізки полотна і коробки, гарантія на виріб не розповсюджується;
8. Для зовнішніх дверей необхідно встановлювати навіс не менше 2 метрів (від пройому дверей), для виключення прямого попадання снігу, дощу, сонця. При відсутності навісу – гарантія на виріб не поширюється;
9. Виробник не гарантує, що комплект замовлених міжкімнатних шпонованих дверей буде абсолютно однаковий по структурі і кольору. А також не можна орієнтуватись, що двері по кольору і структурі будуть аналогічні взірцям. Відтінки шпону на дверних полотнах, коробках, лиштвах і штапиках можуть частково відрізнятися;
10. Увага, зберігайте упаковку товару до повного завершення монтажних робіт, та за умови наявності паспорту виробу з штампом ОТК, зберігайте дані документи до закінчення гарантії на продукцію!
11. Захисну плівку з підвіконня знімати тільки після закінчення всіх монтажних та ремонтних робіт.
Гарантія на вхідні металеві двері власного виробництва
Гарантійний термін на вхідні двері:
— На конструкцію металевих вхідних дверей — 1-3 рік з моменту її встановлення.
— На механізми замків — гарантійний строк експлуатації 12 місяців.
— На фурнітуру (вічко, ручки, серцевина) — гарантійний строк експлуатації 30 днів.
При виникненні гарантійного випадку, якщо такий випадок був підтверджений заводом-виробником, то заміну і ремонт дверей та комплектуючих компанія виконує протягом 15-47 календарних днів.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні випадки:
— При механічних пошкодженнях дверей;
— При зміні у геометрії інженерних конструкцій будівель через просадки фундаменту та на нестабільних ґрунтах;
— За відсутності в будинку теплового вентильованого тамбуру або дашка;
— Якщо встановлений дашок з прозорого полікарбонату;
— При встановлені металевих дверей монтажною організацією, приватною особою без ліцензії, самостійно;
— Конструкція дверей була змінена (Навішування, врізання допоміжних приладів – автозакривачів (доводчиків), замків і т.д.) не співробітниками компанії;
— При самостійній заміні Замовником замків, ущільнювачів, ремонтних робіт самих дверей або будь-яких їх частин;
— При встановленні дверей квартирного призначення у приватний будинок.
Правила гарантійного обслуговування міжкімнатних дверей
1. Гарантія розповсюджується тільки на ті вироби, які вказані в видатковій накладній (реалізації) , що надається в момент відвантаження товару зі складу.
2. Обов’язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у клієнта наступних документів: А) розхідна накладна на товар, Б) гарантійний талон (з нашою печаткою), В) паспорт виробу (лише за умови його наявності).
— УВАГА! Гарантія втрачає свою силу, якщо:
1. Після монтажу виробів проводились вологі будівельно-ремонтні роботи (штукатурка, шпаклівка, заливка підлоги, укладка плитки та ін.);
2. Відбулося потрапляння будівельних матеріалів на поверхню виробів;
3. Відбулося потрапляння в механізми фурнітури піску, води, будівельної суміші і інших матеріалів;
4. Виник термічний вплив опалювальних приладів, освітлювальних приладів, відкритого полум’я;
5. Експлуатація виробу при відносній вологості в приміщенні вище 60% і/або нижче 30%;
6. Експлуатація виробів відбувається при температурі нижче +8°С і вище +40°С;
7. Замовник неправильно змонтував продукцію;
8. Зберігання чи транспортування замовником було необережним;
9. Правила експлуатації були порушені, дефекти виникли з вини клієнта;
10. Дефекти виявлені після підписання видаткової накладної на продукцію.