• Ваш кошик порожній.
Пн-Пт: 9:00-18:00 Сб: з 9:00 до 15:00

Сервісна служба Максимум

Шановний клієнте! Сервісна служба Максимум завжди готова вирішити Ваші питання щодо якості виконаних-оформлених монтажних робіт нашими майстрами та питання щодо якості, комплектації продукції (будь-який товар в Розхідній/Видатковій накладній Вашого замовлення). Дякуємо, що допомагаєте нам у покращенні якості обслуговування! Якщо у Вас з’являться побажання, скарги або зауваження, звертайтеся у наш відділ сервісного обслуговування:

• Тел. служби: +38 (068) 933-93-70
• Viber: +38 (068) 933-93-70
• Графік роботи: Понеділок-П’ятниця – 10:00-13:00, 14:00-17:00. Субота, неділя – вихідний.

Сервісне обслуговування здійснюється згідно гарантійних умов, описаних в Гарантійному талоні (отримуєте при відвантаженні товару), а також у Видатковій накладній (після підпису Виконавця). Також правила гарантійного обслуговування представлені нижче.

Гарантійне обслуговування клієнта Максимум

Правила гарантійного обслуговування

1. Гарантійний термін експлуатації виробу вказано у Гарантійному талоні. Товар підлягає гарантійному обслуговуванню, ремонту при наявності бланку замовлення з відміткою про дату продажу (розхідна/видаткова накладна на товар), а також наявності правильно заповненого Гарантійного талона та підпису Замовника про прийняття ним гарантійних умов. При невиконанні цих умов претензії по якості виробу не приймаються;

2. Замовник із комплектацією ознайомлений та згідний;

3. Замовник несе повну відповідальність за розміри і конфігурацію конструкцій у разі оформлення замовлення згідно поданих ним розмірів;

4. Доставка товару здійснюється під під’їзд. При умові замовлення даної послуги. Про дату і час доставки Замовника буде проінформовано СМС-повідомленням та/чи повідомленням в месенджері;

5. Збиття, зміна розмірів, розширення пройомів та/чи інші додаткові роботи в рамках компетентності наших робітників по монтажу оплачується додатково в залежності від складності;

6. Наше безкоштовне сервісне обслуговування дійсне лише при нашому платному монтажі продукції. В цьому випадку наш гарантійний термін згідно вимог складає 12 місяців від дати замовлення, що вказана у розхідній накладній, і діє за умови правильного транспортування та зберігання. При самостійному монтажі Замовника, наша гарантія на виріб не розповсюджується, діє лише гарантія виробника (якщо виробником є не ми);

7. При здійсненні підрізки полотна і коробки, гарантія на виріб не розповсюджується;

8. Для зовнішніх дверей необхідно встановлювати навіс не менше 2 метрів (від пройому дверей), для виключення прямого попадання снігу, дощу, сонця. При відсутності навісу – гарантія на виріб не поширюється;

9. Виробник не гарантує, що комплект замовлених міжкімнатних шпонованих дверей буде абсолютно однаковий по структурі і кольору. А також не можна орієнтуватись, що двері по кольору і структурі будуть аналогічні взірцям. Відтінки шпону на дверних полотнах, коробках, лиштвах і штапиках можуть частково відрізнятися;

10. Увага, зберігайте упаковку товару до повного завершення монтажних робіт, та за умови наявності паспорту виробу з штампом ОТК, зберігайте дані документи до закінчення гарантії на продукцію!

11. Захисну плівку з підвіконня знімати тільки після закінчення всіх монтажних та ремонтних робіт.

Гарантія на вхідні металеві двері власного виробництва

Гарантійний термін на вхідні двері:
— На конструкцію металевих вхідних дверей — 1-3 рік з моменту її встановлення.
— На механізми замків — гарантійний строк експлуатації 12 місяців.
— На фурнітуру (вічко, ручки, серцевина) — гарантійний строк експлуатації 30 днів.

При виникненні гарантійного випадку, якщо такий випадок був підтверджений заводом-виробником, то заміну і ремонт дверей та комплектуючих компанія виконує протягом 15-47 календарних днів.

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні випадки:

— При механічних пошкодженнях дверей;
— При зміні у геометрії інженерних конструкцій будівель через просадки фундаменту та на нестабільних ґрунтах;
— За відсутності в будинку теплового вентильованого тамбуру або дашка;
— Якщо встановлений дашок з прозорого полікарбонату;
— При встановлені металевих дверей монтажною організацією, приватною особою без ліцензії, самостійно;
— Конструкція дверей була змінена (Навішування, врізання допоміжних приладів – автозакривачів (доводчиків), замків і т.д.) не співробітниками компанії;
— При самостійній заміні Замовником замків, ущільнювачів, ремонтних робіт самих дверей або будь-яких їх частин;
— При встановленні дверей квартирного призначення у приватний будинок.

Правила гарантійного обслуговування міжкімнатних дверей

1. Гарантія розповсюджується тільки на ті вироби, які вказані в видатковій накладній (реалізації) , що надається в момент відвантаження товару зі складу.
2. Обов’язковою умовою гарантійного обслуговування є наявність у клієнта наступних документів: А) розхідна накладна на товар, Б) гарантійний талон (з нашою печаткою), В) паспорт виробу (лише за умови його наявності).
УВАГА! Гарантія втрачає свою силу, якщо:
1. Після монтажу виробів проводились вологі будівельно-ремонтні роботи (штукатурка, шпаклівка, заливка підлоги, укладка плитки та ін.);
2. Відбулося потрапляння будівельних матеріалів на поверхню виробів;
3. Відбулося потрапляння в механізми фурнітури піску, води, будівельної суміші і інших матеріалів;
4. Виник термічний вплив опалювальних приладів, освітлювальних приладів, відкритого полум’я;
5. Експлуатація виробу при відносній вологості в приміщенні вище 60% і/або нижче 30%;
6. Експлуатація виробів відбувається при температурі нижче +8°С і вище +40°С;
7. Замовник неправильно змонтував продукцію;
8. Зберігання чи транспортування замовником було необережним;
9. Правила експлуатації були порушені, дефекти виникли з вини клієнта;
10. Дефекти виявлені після підписання видаткової накладної на продукцію.

Гарантійні зобов'язання фірми та клієнта щодо продукції Rodos

Гарантійні зобов'язання фірми та клієнта

Умови гарантії на дерев'яні протипожежні блоки Rodos міжкімнатних дверей

Гарантія на міжкімнатні двері Terminus

Terminus